<<  4/58 >>

Kultúrny šok..alebo skôr nekultúrny - Kuta

Kultúrny šok..alebo skôr nekultúrny!

Včera som nič o Kute nepísal preto, že som si to musel nechať uležať v hlave a vstrebať všetky pocity z tohoto miesta. Hotel, ktorý som Vám po príjazde odfotil a napísal, že je pekný, tak to je jediné pozitívum, čo môžem o ňom povedať. Služby a personál 0 bodov. Ak by sa dalo dať aj mínus, tak to spravím.
Ráno sa o 7:30 z personálu naháňajú po chodbe ako malé deti a zvonia do izieb, či chcú upratať… WTF

Ale o hotel nejde…

Kuta… Kto bol na Bali a bol LEN v Kute…tak na Bali vlastne nebol.
Ľudia, toto miesto nemá absolútne nič spoločné s Bali. Toto je jedno z najhorších miest, kde som kedy vôbec bol. Mať tú možnosť, tak to tu zruším. Nemám nič proti davom ľudí (občas). Páči sa mi rušný Amsterdam (ten sa mi veľmi páči), nemám problém ani s Londýnom a jeho Trafalgar Square, taktiež Václavák v Prahe…ale toto čo je tu… jednoducho to na tento čarovný ostrov nepatrí!

Bol som pozrieť pri pláži…bola preplnená, ok, to sa dalo čakať, keď je všade milión turistov.

Ale zosadnem zo skútra a aby do mňa za 2 minúty, 3x vrazili tie hovädá “Európske”… Pritom priestor uhnúť sa bol dosť veľký. Chodia po ulici, grgajú, pľujú na zem, sú hluční, sladký parfum nevábne vyzerajúcich Nemiek cítiť na 300 metrov a do toho ťa lákajú každých 20 metrov na masáž…Tá masáž by bola aj v poriadku, keby 85% z toho neboli preoperovaní chlapi, čo by chceli sex a ešte chcú mať aj zaplatené.

Preto, keď mi píšete, že Majkel, idem na Bali…vieš mi spísať itinerár, kedy, kam a ako sa dostanem… Nejaké odporúčania...tak NIKDY si tam nevidel Kuta..a ani neuvidíš! Pretože ja chcem, aby si mal krásnu a čarovnú dovolenku.

Pár zlých recenzií na Bali som videl, ale fakt len zopár… Tí ľudia boli len Kuta, Seminyak a Denpasar.. Takže plne chápem ich rozhorčenie. Ale internet je toho plný… to nikto nečíta? Ja mám času dosť, tak som sa chcel presvedčiť na vslatné oči a sprostredkovať ti to, ale kto sem ide na 2 týždne a zabíja tu čas…to nie je dobrý nápad. Všade Starbucks, Mcdonald a predražené obchody. Toto patrí do New Yorku..tam sa to hodí, tam je to pekné, ale nie na Bali!

Lenže čo ma najviac mrzelo, že ten turizmus tu neskutočne pokazil aj domácich. Na každom kroku by chceli z nejakého dôvodu od teba peniaze, odviezť ťa, predať ti drogy...každé tretie auto je taxi a všetci doradu na teba trúbia, či nechceš zviesť, keď ideš pešo po chodníku. Chcem kámo, ešteže si zatrúbil, lebo tých 30tich pred tebou čo trúbili a mávali som si vôbec nevšimol :D

V hoteli som si požičal predražený skúter (ale len na jeden deň). Bolo tam toľko PETROLU, že ma nechal na najbližšom parkovisku. (len minútu od hotela) a lokálko si pýtal za fľašu 50 000 IDR, čo stojí inde 10tis. Našiel som druhého za 35tis.. (pozri foto, ako sa usmieva pako :D )

Aby nestačilo, tak ten istý predražený skúter ma o 5 minút nechal na tej najväčšej križovatke aká môže byť, keď som čakal na zelenú s 300 ďalšími skútrami.. Jednoducho zhasol. No dobre, ale aby som sa iba nesťažoval (aj keď to je po 2 mesiacoch prvá zlá skúsenosť z Balíčka, tak mám nárok), chcel som mať kľud, tak som dnes pri hotelovom bazéne (aj v ňom) preležal celé poobedie a padlo mi to viac ako vhod.

Včera ma čakalo prekvapko, keď si sedím na večeri a zrazu známa tvár. Ferris. Nemohol určite bezomňa vydržať, tak sa šiel surfovať do Kuty (čo normálne nechodí) a zhodou okolností aj pomedzi ten dav a dopravu ma vyčíhal, tak sme spolu povečerali. Chýbala už len sviečka a bola by to romantika ako vyšitá :)

Zajtra sa taktiež z hotela ani nepohnem a potom sa ide smer Ubud, kam sa strašne moc teším. S Monikou už odratúvame posledné 3 dni. Ďalšia super vec, že som dnes našiel ihrisko, kde som si mohol zabehať, pretože tu sa nedá len tak vyjsť z ubytka a ísť športovať.

PS: fotky nejaké prevratné nemám, pretože tu nebolo čo fotiť a ani som nemal chuť. Vynahradím v Ubude!

Majte sa krásne a peknú nedeľu želám.

Majkel

Fotogaléria

Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

<<  4/58 >>

Prečo Dream destination?
Chceš ležať na pláži, vychutnávať si hotelové komplexy, alebo objavovať ostrovy, kde žijú domorodé kmene?
My ti nájdeme a sprostredkujeme zájazd, presne podľa predstáv. Dream destination je ako naše "dieťa", o ktoré sa vzorne staráme a chceme, aby bolo medzi vami cestovateľmi, dovolenkármi a výletníkmi "number one"!
KONTAKTY

Dream Destination
+421 910 106 202

Predajné miesto
Pekárska 1168/15, Sereď 926 01

dovolenka@dreamdestination.sk www.dreamdestination.sk www.dovolenka.dreamdestination.sk
www.zajazdy.dreamdestination.sk

Prihlás sa na odber newslettera