1/58 >>

Bias Tugel Beach - topka v okolí

Dnes sme vstali a Monika sa pýta, aký máme na dnes program...
Vieš, teraz to tu ja musím organizovať, má to svoje výhody aj nevýhody. Ideme robiť čo ja chcem, ale keď sa nebude páčiť, tak je to celé na moje “triko”.  Nakoniec si ale povedala, že by to mohla byť nejaká pláž. Po 3 dňoch na Bali by sa jej patrilo už aj chytiť farbu a vidieť oceán. Sme v ubude “stred” Bali a voda je tak "trošku" vzdialená ...mohol som predsa len ja vymyslieť program :))

Otváram v PC záložku nazvanú “TOP 12 Secreat beach in Bali”
Najbližšia “bíč” 1:35 od nášho ubytka.  Ráno bolo trochu zamračené, tak sme sa s opaľovacím krémom natreli len tak, aby sa nepovedalo. Balíme sa, berieme helmy a sadáme na skúter.
Monika pomaly začína zisťovať, čo tu znamená slovné spojenie “krejzy trefik” :D
Menej frekventované uličky sa striedali s tými, kde si rád, keď ti niekto neodrazí “speťák”. Snažila sa brzdiť silou mysle, ale musí ešte potrénovať, pretože jej to moc nepomáhalo. Po 45 minútach sme z kopca zbadali oceán, tak sme si pomysleli, že tam už čo skoro budeme. Zapínam navigačku a tá ukazuje ďaľších 40 minút. Ani sme sa nenazdali a boli sme na “diaľnici”. Každé prekročenie rýchlosti nad 70km/h som počul niečo Moniku zo zadu na mňa hovoriť :)

V jednom úseku viedla cesta pár metrov od oceánu, tak sme to odparkovali a šli pozrieť. Prešli sme okolo miestnych stánkov s pitím a kokosmi, kde lokáli mierne znečistili vstup na tieto pláže práve odpadom z kokosových orechov. Ale tá scenéria ďalej bola super!
Čierny piesok kam naše oko dovidelo a bez jediného turistu. Boli tam len miestni rybári. Pokochali sme sa, omočili nohy a pokračovali v ceste (cieľová pláž nebola ďaleko).
Medzičasom (neuvedomili sme si kedy vlastne) sa prejavilo slnko v plnej sile na našich telách. Vypálilo nám fajnovučké sexy tielka viditeľné na kilometer.

K pláži viedla "very intristing" štreka. Aspoň tá naša, keďže sme pred cieľom trošku poblúdili. Ocitli sme sa na akomsi Bali vidieku. Všade zeleň, pripomínajúca prales, úzke hlinené cestičky pomedzi skromné obydlia. Tu ti pred kolesami prebehla slepačia rodinka, kúsok ďalej zas dávaš prednosť malým prasiatkam vyskakujúcim z kríkov, pod stromom oddychujú kravy, na každom kroku pes alebo mačka a pred domami domáci užívajú obednú siestu. Ale dôležité bolo, že sme sa po pár minútach odstavili pri pláži. A nie pri hocijakej!

Bias Tugel Beach
Jedna z dvanástich “síkrit” pláží na Balíčku. Nebola až tak súkromná ako by názov napovedal, ale ľudí tam nebolo vôbec veľa. A ten biely, rozpálený piesok, lehátka a miestne warungy…
Pokúpali sme sa, poopalovali, vypili a zjedli veľký kokos, podebatili s lokálom ktorý nás zaskočil celkom slušnou zásobou "slovak lengvič", vysvetlili sme mu rozdiel medzi šuškou a osuškou a slnko nás tiež dokončilo. Pláž je v podstate úplne malá a pritom z nej išla tak príjemná atmosféra. Deň sme ukončili večerou, ktorú tvorili okrem miestnych špecialít s morskými príšerami, aj výborná polievka v bochníku chleba.

Neviem, čo si presne vymyslíme na zajtra, ale zlé to nebude. Práve som zistil, že v Ubude budeme posledné 3 dni, čo ma trošku sklamalo, ale na druhej strane sa budem tešiť späť na Balangan… na všetky tie pláže a samozrejme čašníkov z Cafe La Pasion…a to, ako to tam, kde som sa posledné mesiace cítil ako doma, Monike všetko poukazujem.

Fotogaléria

Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

1/58 >>

Prečo Dream destination?
Chceš ležať na pláži, vychutnávať si hotelové komplexy, alebo objavovať ostrovy, kde žijú domorodé kmene?
My ti nájdeme a sprostredkujeme zájazd, presne podľa predstáv. Dream destination je ako naše "dieťa", o ktoré sa vzorne staráme a chceme, aby bolo medzi vami cestovateľmi, dovolenkármi a výletníkmi "number one"!
KONTAKTY

Dream Destination
+421 910 106 202
+421 910 107 202

Predajné miesto
Pekárska 1168/15, Sereď 926 01

dovolenka@dreamdestination.sk www.dreamdestination.sk www.dovolenka.dreamdestination.sk
www.zajazdy.dreamdestination.sk

Prihlás sa na odber newslettera